نباید روسیه را به چشم سیاه یا سفید دید
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

نباید روسیه را به چشم سیاه یا سفید دید

  • نباید روسیه را به چشم سیاه یا سفید دید

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «پیتیر پاول»، رئیس کمیته نظامی ناتو در اظهارات اخیر خود در مورد روسیه اعلام کرده نباید روسیه را به صورت سیاه یا سفید نگاه کرد.

    «پاول» با بیان این مطلب که ناتو نمی تواند تصویری تک بعدی از روسیه داشته باشد، علیرغم همه اختلاف های موجود میان این سازمان با روسیه، خواستار همکاری با مسکو شد.

    به گفته وزارت دفاع آمریکا، رئیس کمیته نظامی ناتو طی سخنانی در اجلاس این کمیته که در کرواسی تشکیل شده بود، گفت: ما نمی توانیم به سادگی در مورد روسیه به شکلی سیاه یا سفید صحبت یا فکر کنیم… حقیقت این است که ما اختلاف های اساسی با روسیه داریم، ما نگاه متفاوتی نسبت به مسائل با یکدگر داریم، اما این به معنا آن نیست که باید درب هرگونه همکاری را با روسیه ببندیم.

    گفتنی است جلسه کمیته نظامی ناتو که عنوان عالی ترین کمیته این سازمان نظامی را بر عهده دارد، بین روزهای ۱۶ تا ۱۸ سپتامبر در در شهر اسپلیت کرواسی تشکیل شد.

    در این جلسه، مقام های کشورهای عضو ناتو در خصوص چگونگی اجرای تصمیمات اتخاذ شده در اجلاس ورشو که ماه جولای سال جاری میلادی در لهستان تشکیل شد به بحث و تبادل نظر پرداختند.س





:: بازدید از این مطلب : 727
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: